Sjöberga

Det var ett tag sen vi var på sjöberga, jag har inte haft tid att skriva nått om det men nu ska jag berätta.
När vi komm dit så var man ganska trött efter en bilresa som tog 50-60 minuter. Men man fick ett bra rum, jag fick ett rum där Hedda, Nellie, Elvira, Ellinor, Alva, Amanda. Men sen fick jag lust och bada jag bada med moa, isabella, alva, ellinor, frida & emma, det var rätt så kallt, det måste ha varit 14-15 grader. Vi fick som mat Taco buffé det var "smarigt" sen efter maten så platade vi steens hår: ganska snyggt :P vi locka Nisses hår : haha, såg rolig ut:D men efter det så busa vi lite med killarna, vi tog taco chips och stoppade det under deras kuddar och madraser, när nisse slängde sig på sin säng så knakade det till och alla skrattade.

här kommer bilder från sjöberga.





Alva, Hedda, Elvira, Nellie, Amanda och Ellinor.



Bryggan ut mot sjön.




Ellinor & amamda.



Jag orkade inte ladda upp mer kort..
Puuuss


                                                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Om

Min profilbild