Sommarlov..

Yeess, äntligen sommarlov, man kan knappt tro det :)
men jag ska gör massor av saker , jag och min familj och kanske en annan familj ska åka till Skaras sommarland, Gröna Lund & Liseberg !
Det tror jag kommer att bli hur roligt som helst, Jag ska även va med kompisar. Vi ska fira Midsommar med Familjen Lind & några i Lindö ;) Hoppas man får det bra, för jag fyller år den 30 juli mitt i sommaren, så jag hoppas det blir fint väder. Nu sitter jag och kör Call of Duty 5 på robins ps3 :)
Fast nu är pappa och robin iväg och ser på speedway. så jag låna det en stund. idag var det ett tråkigt väder ute det har det  vart hela sommarlovet hitillts. Men ska snart Duscha, ha en bra dag allihopa.

puuss.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Om

Min profilbild