Gratis bloggdesign

I DESIGNEN FÅR DU:
-
En header, exakt som du vill. (INGA LÄNKAR ELLER NÅT SÅNT I HEADERN!)
-
En vanlig bakgrund.
- Saker i menyn. Bilder och mm är okej.

MAILA MIG [email protected], I MEJLET SKA DET STÅ:
- Bilder i headern och hur du vill ha den.
- Färgkoden p bakrunden.
- Text och bilder i menyn.
- Om jaag kan göra lite som jag vill?
- Övriga saker?

-  Ska jag sätta in den.

REGLER!
- Du får inte säga att du har gjort den.
- Jag gör designen när jag har tid och lust

// Madeleine

Kommentarer
Postat av: Fellali fanfic

Okej,då ska jag snart beställa,måste bara ta en viss bild först.Men har du photoshop? :P

2011-06-23 @ 08:07:51
URL: http://catchyou.blogg.se/
Postat av: amanda

hej skulle jätte gärna ha en sån design dom du har. Kan inte jag typ "beställa" en sån? :)

Kram

2011-07-18 @ 20:22:20
URL: http://amandiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Om

Min profilbild