MASSOR ATT GÖRA


Sorry, men jag har inte haft tid med bloggen, för igår så hade vi kalas för robin, han fyllde 15 så det var lite speciellt.. Men idag ska jag vara med Ellinor, det är min granne. Såklart ska jag ha med kameran och ta lite bilder. Bilderna kommer jag lägga upp på bloggen sen, men jag tror inte alla bilder, för då blir det jätte många säkert.. Fast elli och jag ska ju bara inte fota vi ska ju va också, annars blir det kanske långtråkigt. Men jaja, tack för alla fina komentarer jag får. Och följ mig på bloglovin --> här <--
Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, typ inget :D

du då?

2011-07-09 @ 17:01:15
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Om

Min profilbild