STOCKHOLM

tröja, 3 body spray - Hollister / shorts, vit top, grått linne - BikBok / blå tröja, bag, vit tröja med djur - Monki / orangea byxor - Carlings / N Y C tröja - Ginatricot.
 
Igår var jag, Sandra, hennes mamma och min mamma i stockholm. Jag mådde väll sådär, hade varit sjuk innan. Men det gick ändå vi gick kanske 2-3 timmar i gallerian där jag hittade det mesta av kläderna på bildern. Blev nöjd med allting. Tack mamma <3 Jag köpte body spray på Hollister och de luktar soommmarr.. :)
Nu ligger jag i soffan och mår sämre, halsen är svullen och jag kan knappt prata. Det blir lite Pearl Harbor mys med katten, Den bästa filmen efter TITANIC förstås!  

Kommentarer
Postat av: m

riktigt snygga grejer!

2013-02-10 @ 15:21:29
URL: http://miinabrun.blogg.se
Postat av: ♫♪ sandra T

nice!

2013-02-20 @ 11:40:21
URL: http://www.sandramusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Om

Min profilbild