GOTLAND

 
hejsan allesammans!
 
nu är jag hemma från Gotland, vi åkte dit med båten i måndags och var där till fredag. På fredag morgonen bestämde vi oss för att åka hem men istället så åkte vi till Västervik och sov där en natt! Dagarna på Gotland var makalöst underbara, stranden var underbar och där vi hade båten i Visby fanns en stor glassfabrik där de sålde över 100 glassorter. Stranden där var gryyyyymt fin, sanden var vit och havet var blått men kallt! brorsan fick i mig till slut men hela kroppen domnade bort direkt, det var då cirka 17 grader.
 
På stranden var vi först, det var helt öken tomt där det var väl för att vi kom dit efter 9 på morgonen. men efter 10 började det rusa in med folk tillslut fanns det ingen plats någonstans så det var tur att man kom tidigt och tog en bra plats. Vi var kvar på stranden till 16 så jag hade blivit riktigt brun när vi hade kommit tillbaka till båten. Vi gick ju såklart omkring bland alla Visbys gator, det är sjukt vackert med alla små gamla hus och ruiner och muren var ju jätte cool :)
 
- Det får nog bli allt för idag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Om

Min profilbild