DET TUFFA BESKEDET

 
Jag har varit ganska dålig på att uppdatera bloggen, men det har nämligen hänt en tragisk sak i familjen. I mitten av december fick jag och min familj beskedet att min mamma fått bröstcancer. Jag kommer ihåg att jag kom hem efter en lång dag på stan, jag möttes av mamma som var i tårar. Hon kramade om mig hårt och sa: "Jag har cancer!" Jag fick en stor klump i halsen och kan knappt beskriva den känslan jag fick fram. Jag utbröt i en stor flod av tårar, det var inte sant. Min mamma kunde inte ha fått cancer. Jag har alltid tänkt innan att det drabbar inte oss, inte mig. Min mamma var en av dem, en av dem som drabbades av den förfärliga och äckliga cancern. Jag ska få vara med om en svår och tuff resa detta år, men vi ska klara detta tillsammans MAMMA! Du är min mamma och du är en person som jag ser upp till, att se dig må dåligt gör så att jag själv mår psykiskt dåligt. Jag ska verkligen stötta dig genom allt, vad det än är så kan du prata med mig. Jag ska finnas där för dig. ÄLSKAR DIG MAMMA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Om

Min profilbild