Språk på Enebyskolan !

hejsan hopsan!

Idag på skolan skulle vi se på en kort film men det funkade inte så vi fick måla istället, jag målade en blomma!
Och sen så gick gick vi till idrotten, vi hade redskaps brändboll, det var jätte kul det är typ som brändboll men att istället när man springer så hoppar man över hinder och så.. Efter idrotten så hade vi rast och vi hade rast typ en halv timme, sen så hade vi planering och min mage kurade för att jag var jätte hungrig och äntligen så blev det mat, det blev nån typ av korvgryta och ris ( gott ) Direkt efter maten så tog vi bussen in till Eneby och gick till Enebyskolan för att ha språk och jag har valt franska för att det är ett fint språk och sen när jag blir äldre så vill jag resa till frankrike och då är det ju bra att man kan det språket. Sen tog vi bussen hem och så fick jag och Ellinor skjus hem av farfar. På fotbolls träningen så var det jobbigt att mina knän blev svullna och så har jag jätte ont. Och nu sitter jag här !

/ Madeleine





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Om

Min profilbild