SVAREN FRÅN FRÅGESTUNDEN

OM MIG/ÖVRIGT

Hur gammal är du?
- Nu är jag 13 år men fyller 14 i juli !!

Går du i någon sport?
- ja, jag går i fotboll.

Favorit outfit ?
- Min favorit outfit är..vet inte !

Tycker du att hösten är mysig?
- jaa, hösten är mysigt och den har fina färger..

Vilken är din favorit färg?
- oj, jag har flera lila,röd,svart och vit _:)

Guud, vad du är sööt !!
- hihi, tack så mycket :)

Vad vill du bli när du blir stor ?
- Jag vill bli proffsfotograf såklart.

Vad heter du i mellannamn?
- Mitt mellannamn är Christina

Vad har du för mobil?
- En iphone 4

Vart köper du dina kläder?
- Jag brukar köpa mina kläder på Monki, Bikbok, Ginatricot och H&M.

Vad bra du blir på porträttbilder!
- ohh, tack så mycket ;)



BLOGGEN

Varför började du blogga ?
- jag började att blogga för 2 år sedan och jag ville blogga för att mina kompisar gjorde det.

Vad är ditt rekord av besökare?
-789 besökare, men det var någon gång i maj.

Vad är det bästa med blogg?
- Att man får så snälla komentarer och att det är så många som komenterar ibland.

Hur länge har du bloggat ?
- cirka 2 år nu.

Vad är din statestik?
- just nu är min statestik 346 sidovisningar och 54 unika !



KAMERAN

Hur mycket kostade din kamera?
- Den kostade runt 6000-7000kr

Vad har du för kamera?
- jag har en Canon eos 550d.

Vad har du för kamerautrustning?
- Canon eos 550d - Canon ef 18-55mm - Canon ef 75-300mm - Canon ef 50 f/1.8 - Stativ - väska -

Vad fick dig att gilla fotografi?
- Jag började att kolla massor av fotobloggar så blev jag själv intresserad av att kunna foto lika bra som dem.

Brukar du ofta fota?
- Jaa, lite varje dag!

Vad är det du oftast fotar?
Jag gillar att fota människor väldigt mycket. Men att fota objekt är också roligt ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Om

Min profilbild